Wednesday 7 November 2012

Kain Lace Chiffon-2012 Trend


Eh, Hi.

Aku dah servey jenis kain dan warna yang aku nak buat baju untuk tunang. Bila aku tanya Dia.

“Awak, baju tunang nanti nak warna cerah ke lembut?”

“Terang dan cerah. Nanti masa NIKAH baru kita guna warna lembut. Bila lagi awak nak pakai baju cerah-cerah ni kan.”

Aah kan. Kalau masa nikah pakai baju cerah aku takut tok kadi yang nak nikahkan kitorang nanti gugup pula. Eh, tok kadi pula gugup. Padahal aku takut Dia yang gugup nanti. HAHA. *ada kena mengena ke dengan warna baju?*

Salah satu kain yang aku survey adalah jenis lace chiffon. Sekarang kan tengah in jenis kain ni. Aku pon nak in juga lah walaupon tak de la up-to-date sangat. Belagak je konon up-to-date. Aku ni jenis pemalas nak berjalan cari kain. So, cara mudah adalah aku survey dulu sesiapa yang pernah beli kain jenis ni. Or mana-mana online shop yang jual. Kan cara ni jimat masa. Paham la sikit. Dia tu bukan jenis yang suka nak round-round then round lagi and round lagi baru beli. Kalau boleh Dia tu jenis yang nak tahu complete semua.

Alamat kat mana kedai tu. Harga semester berapa. Berapa meter kita nak beli. Warna apa and macam mana design nak buat. Pendekkan cerita. Memang sejam je dalam kedai. Keluar nak baju dah siap. Lelaki, memang macam tu kan? Ke Dia je macam tu? HAHA

So, sini aku bagi beberapa link yang aku survey untuk cari Kain Lace Chiffon and online shop yang aku rasa menarik jual kain.


Sehingga next entry.

Salam sayang.
-orkid hutan-

No comments:

Post a Comment