Wednesday 14 November 2012

Baju Tunang Simple-2012

Eh, Hi.

Aku ada buat some survey untuk baju tunang aku. Aku nak yang simple. Aku rasa tunang is for keluarga belah lelaki nak berkenalan dengan keluarga aku. Masa ni nak tanya nak ikat berapa lama and kenduri bila. Kata Dia, masa tunang ni la keluarga aku dengan keluarga dia nak kenal-kenal. So, aku nak yang simple and mudahkan aku kesana kesini. Kalau labuh meleret bagai kan susah aku nak beramah mesra dengan bakal family in law nanti. HAHA

Let share some ideal design untuk baju tunang yang simple or maybe boleh buat baju nikah. Sebab memang la cantik baju-baju ni.

Baju ni sangat lawa. Simple but yet elegance. Aku suka cara kain dia flow and jatuh. Nampak ayu sangat if sesiapa pakai untuk tunang or nikah pon boleh. Bagi aku, design macam ni sangat lawa untuk tunang. Maybe masa nikah ada yang nak letak beeding bagai. Boleh la add on sendiri.

 Ini memang sangat sesuai untuk nikah. Putih suci. Tapi untuk orang bertudung maybe beeding boleh letak dekat bawah baju or lengan. Sebab kalau dekat dada, tak nampak pon nanti bila dah pakai tudung kan.

Still simple but nice. Boleh tambah beeding sendiri if korang nak nampak lebih menarik.

Sumber form minaz. Custome made. Untuk nikah sangat lawa. Selalu orang pilih warna putih and lembut. Tak salah kalau ambil warna lain kan?
One of my favorite design from minaz. Aku suka kain dia, design dia. Warna dia. Memang sangat menarik hati.
 Lagi dari minaz.
And also from minaz.

Kalau ada sesiapa nak order custom made dari minaz. Boleh cari diorang di FB minazboutiquestudio.com.

Sehingga next entry.

Salam sayang.
-orkid hutan-

No comments:

Post a Comment